PortalHomeFAQRegisterLog in
FrenzyFM
MINTA LAGU

Top posters
aiE-man
 
m!!s.bluRrr!!
 
ina eypoh92
 
Darkz_Emo
 
fatenbudaklolipop
 
harukichi_hayashida94
 
NaD
 
♥MiSZ iQQaH♥
 
FiSaU
 
DaKMuO
 
Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests

None

Most users ever online was 31 on Mon Dec 15, 2008 10:03 pm

Share | 
 

 Sebab gagal interview

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
banjir
DaK Kecik
DaK Kecik


Male Number of posts : 25
Age : 21
Location : Shah Alam
Hobby : Tidor depan komputer
MySpace / Friendster : search email aku carik lah sendiri
Registration date : 04/01/2009

PostSubject: Sebab gagal interview   Mon Jan 05, 2009 9:13 pm

A- Penemuduga
B- Orang yang ditemuduga


SITUASI 1
A : Ada boyfriend?
B : Ada.
A : Dia bekerja dalam negara ke?
B : Oh tidak. Dia bekerja di luar negara.
A : Maaf, syarikat kami tidak boleh terima kamu bekerja di sini.
B : Mengapa ?? (nada terkejut)
A : Emm... kamu mesti tidak akan lama bekerja di sini dan yang paling penting syarikat tidak akan mampu membayar bil panggilan antarabangsa kamu .


SITUASI 2
A : Kamu ada teman wanita?
B : Tiada.
A : Tak cuba untuk dapatkan seorang ke?
B : Pernah mencuba tapi tak berjaya..
A : Pernahkah kamu terfikir untuk mendapatkan kerja terlebih dahulu dan kemudian barulah mencari teman wanita.
B : Saya mementingkan kerjaya dan buat masa sekarang saya tidak mahu memikirkan perkara (cinta) tersebut. Itu urusan peribadi.
A : Nampaknya saya tidak dapat menggaji kamu.
B : Tapi kenapa encik?
A : Kamu lemah kemahiran berkomunikasi dan tiada keyakinan diri, itu saja.


SITUASI 3
A : Kamu nampak cantik dan bergaya. Tentu kamu sudah mempunyai teman lelaki kan??
B : (Tersenyum bangga). Emm ya saya.
A : Sudah tentu dia seorang yang kaya (sambil mengurut janggut).
B : Tuan memang bijak. Dia antara yang terkaya dalam negara ini dan memiliki syarikat besar.
A : Oo begitu rupanya. Cik maaflah saya tidak dapat menerima kamu bekerja di sini kerana teman lelaki kamu sendiri pun tidak menerima kamu bekerja di syarikatnya. Ini kan pula saya.
B: Tapi..tiada jawatan yang sesuai dengan saya di syarikatnya.
A : Jadi apa jawatan yang sesuai dengan kamu?
B : Setiausaha.
A : Maaf sekali lagi. Kamu tidak layak bekerja di sini kerana kecantikan kamu akan menjejaskan semangat kerja pengurus kami.
B : Tapi saya bukannya cantik sangat pun encik.
A : Haa ... lagi bermasalah sebabnya pengurus saya pasti tidak berminat dengan kamu
B : Glup ...


SITUASI 4
A : Ada girlfriend?
B : Ada.
A : Cantik tak dia?
B : Biasa je.
A : Hmm ... maaflah kamu tidak layak bekerja di sini.
B : Tapi kenapa encik ?
A : Syarikat kami terlibat dalam perniagaan berkaitan seni dan memerlukan seseorang yang berseni. Tetapi kamu langsung tidak mempunyai ciri-ciri tersebut. Teman wanita pun biasa je.
B : Haa ... (melopong) :senyap:
Back to top Go down
Emyrukenza Kaneshiro
Otai
Otai


Male Number of posts : 212
Age : 26
Location : Kuala Lumpur
Hobby : Surfing New World
MySpace / Friendster : www.myspace.com/zeroxpert
Registration date : 30/12/2008

PostSubject: hahahha....   Mon Jan 05, 2009 11:29 pm

pasal awek pun kena jadi isu temuduga ker?? hehe..... lol!
Back to top Go down
http://www.myspace.com/zeroxpert
dibalukaduka
Adik-Adik
Adik-Adik


Female Number of posts : 195
Age : 26
Location : malacca here .
Hobby : manyak cgt arh
Registration date : 01/01/2009

PostSubject: Re: Sebab gagal interview   Tue Jan 06, 2009 1:44 am

banjir wrote:
A- Penemuduga
B- Orang yang ditemuduga


SITUASI 1
A : Ada boyfriend?
B : Ada.
A : Dia bekerja dalam negara ke?
B : Oh tidak. Dia bekerja di luar negara.
A : Maaf, syarikat kami tidak boleh terima kamu bekerja di sini.
B : Mengapa ?? (nada terkejut)
A : Emm... kamu mesti tidak akan lama bekerja di sini dan yang paling penting syarikat tidak akan mampu membayar bil panggilan antarabangsa kamu .


SITUASI 2
A : Kamu ada teman wanita?
B : Tiada.
A : Tak cuba untuk dapatkan seorang ke?
B : Pernah mencuba tapi tak berjaya..
A : Pernahkah kamu terfikir untuk mendapatkan kerja terlebih dahulu dan kemudian barulah mencari teman wanita.
B : Saya mementingkan kerjaya dan buat masa sekarang saya tidak mahu memikirkan perkara (cinta) tersebut. Itu urusan peribadi.
A : Nampaknya saya tidak dapat menggaji kamu.
B : Tapi kenapa encik?
A : Kamu lemah kemahiran berkomunikasi dan tiada keyakinan diri, itu saja.


SITUASI 3
A : Kamu nampak cantik dan bergaya. Tentu kamu sudah mempunyai teman lelaki kan??
B : (Tersenyum bangga). Emm ya saya.
A : Sudah tentu dia seorang yang kaya (sambil mengurut janggut).
B : Tuan memang bijak. Dia antara yang terkaya dalam negara ini dan memiliki syarikat besar.
A : Oo begitu rupanya. Cik maaflah saya tidak dapat menerima kamu bekerja di sini kerana teman lelaki kamu sendiri pun tidak menerima kamu bekerja di syarikatnya. Ini kan pula saya.
B: Tapi..tiada jawatan yang sesuai dengan saya di syarikatnya.
A : Jadi apa jawatan yang sesuai dengan kamu?
B : Setiausaha.
A : Maaf sekali lagi. Kamu tidak layak bekerja di sini kerana kecantikan kamu akan menjejaskan semangat kerja pengurus kami.
B : Tapi saya bukannya cantik sangat pun encik.
A : Haa ... lagi bermasalah sebabnya pengurus saya pasti tidak berminat dengan kamu
B : Glup ...


SITUASI 4
A : Ada girlfriend?
B : Ada.
A : Cantik tak dia?
B : Biasa je.
A : Hmm ... maaflah kamu tidak layak bekerja di sini.
B : Tapi kenapa encik ?
A : Syarikat kami terlibat dalam perniagaan berkaitan seni dan memerlukan seseorang yang berseni. Tetapi kamu langsung tidak mempunyai ciri-ciri tersebut. Teman wanita pun biasa je.
B : Haa ... (melopong) :senyap:

ohohohohho . . .

klu btol ade company camtuuu . .

bankrup ouhhh . .
Back to top Go down
banjir
DaK Kecik
DaK Kecik


Male Number of posts : 25
Age : 21
Location : Shah Alam
Hobby : Tidor depan komputer
MySpace / Friendster : search email aku carik lah sendiri
Registration date : 04/01/2009

PostSubject: Re: Sebab gagal interview   Tue Jan 06, 2009 9:05 pm

boss tanya banyak sangat.kalo aku dah lempang muka boss tuh.
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Sebab gagal interview   Sat Jan 17, 2009 3:54 pm

lau ade boss cmtuh sumpah akuh x kan kerja kat situ.wahahhaha
Back to top Go down
Darkz_Emo
Brutal
Brutal


Male Number of posts : 738
Age : 21
Location : sabah
Hobby : surf internet
MySpace / Friendster : www.myspace.com/safiqyunus
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Sebab gagal interview   Sat Jan 17, 2009 9:40 pm

company ape yg interview cmtu???

aku tk penah tgk n dgr pon????

pelikzzzzz

ahakz

#%*#$....

:bengang: :bengang: :bengang: :bengang: :bengang: :bengang:
Back to top Go down
http://www.download-official.tk
Sponsored content




PostSubject: Re: Sebab gagal interview   Today at 10:12 pm

Back to top Go down
 
Sebab gagal interview
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FrenzyFM Forum (Original: Dak-YM) :: Sekapur Sirih :: Lawak Jenaka & Humor-
Jump to: