PortalHomeFAQRegisterLog in
FrenzyFM
MINTA LAGU

Top posters
aiE-man
 
m!!s.bluRrr!!
 
ina eypoh92
 
Darkz_Emo
 
fatenbudaklolipop
 
harukichi_hayashida94
 
NaD
 
♥MiSZ iQQaH♥
 
FiSaU
 
DaKMuO
 
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 31 on Mon Dec 15, 2008 10:03 pm

Share | 
 

 Kisah Suka dan Kehidupan Ku...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Emyrukenza Kaneshiro
Otai
Otai


Male Number of posts : 212
Age : 26
Location : Kuala Lumpur
Hobby : Surfing New World
MySpace / Friendster : www.myspace.com/zeroxpert
Registration date : 30/12/2008

PostSubject: Kisah Suka dan Kehidupan Ku...   Sat Jan 03, 2009 3:02 am

Hai kawan2...

aku nak cerita satu kisah kehidupan...

aku nak tanya korang laa...ape maksud kehidupan...

bagi aku,kehidupan nie adalah satu keajaiban dalam dunia nie...dan aku jgk di lahirkan oleh ibu ku yang mengandungkan aku selama 9 bln 10 hari...

kadang2 aku terfikir,untuk ape aku hidup di dunia ini...

aku hidup di dunia ini sbb aku nak tlg mak & ayah aku..dan beri diorang kesenangan...tapi.............

dari tahun ke tahun aku semakin membesar...dan aku dah pandai kapel2 nie...

ada la masa aku umo 16,ada la aku kapel minah nie...aku ikut je kehendak dia...kalau dia mintak top up,aku bg..2 aku xkisah lagi...tapi kalau dalam sehari kalau dia mintak top up 2 or 3 kali,macam mana perasaan korang?? mesti marah kan..aku bg jgk 2...aku sanggup pinjam duit kat abg aku semata² nak top up kan si dia...

tapi ketika hujung tahun 2,aku dgr perkataan saya mintak break...luahan minah 2...aku sedih sepanjang hari...dan tido je...

lepas je hari raya menjelma...aku blh terima hakikat semua 2...dgn ada nya Allah S.W.T .......dan ketika aku 17thn..aku cuba belajar rajin2 utk bukti kan yang aku blh berjaya tanpa dia...dan dgn adanya kawan2 yang memahami diri ku ini sentiasa beri tunjuk ajar kepada aku...ketika saat aku mengambil keputusan spm,hati ku berdebar² takut akan gagal spm....akhirnya aku dapat slip keputusan spm..tgk2...alhamdulillah..aku dapat keputusan yang agak baik dari peperiksaan sebelum nie...alangkah indah nya aku seronok ketika itu....ketika itu minah 2 menangis kerana mendapat keputusan yang agak teruk...dan dia datang jumpa aku utk terima dia semula...tapi aku kata tidak....kerana aku fikir aku tidak layak bersama dgn nya... itu lah kisah suka dan duka dlm kehidupan ku...

Korang nak percaya,percaya la...xnak percaya..Apa Boleh Buat.. Yang penting Aku Bahagia... :sengih:

[b] Kalau Nk Comment,Comment ler...
Back to top Go down
http://www.myspace.com/zeroxpert
ina eypoh92
Brutal
Brutal


Female Number of posts : 837
Age : 23
Location : kg sri kinta,eypoh,pay rock,malaysia,bumi...
Hobby : mamam,surf net,bce buku n so on..
MySpace / Friendster : ms-normie_azwarina@yahoo.com....fs-normiemuslim@yahoo.com
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suka dan Kehidupan Ku...   Sat Jan 10, 2009 2:13 pm

ina sntiase cye abg..
tp,abg kate abg xpenah kapel..
pape r..
pape pown..
abg da nahagia pown ckup r..
ina syg abg!! :luv: :luv: :luv:
Back to top Go down
Emyrukenza Kaneshiro
Otai
Otai


Male Number of posts : 212
Age : 26
Location : Kuala Lumpur
Hobby : Surfing New World
MySpace / Friendster : www.myspace.com/zeroxpert
Registration date : 30/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suka dan Kehidupan Ku...   Tue Feb 17, 2009 12:13 am

:sengih: ..... :cerut:
Back to top Go down
http://www.myspace.com/zeroxpert
idaiffah
Otai
Otai


Female Number of posts : 71
Registration date : 09/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suka dan Kehidupan Ku...   Tue Feb 17, 2009 2:53 pm

salam..

tindakan emy tuh btul..
dh matang adik akak nie..

masa bercinta mmg mula2 indah..
lambat laun akan dtg pelbagai dugaan..
klau masih blajar, baik tumpukan pd stadi dlu..
KECUALI...
pasangan kita boley menjd perangsang utk kita berjaya..
klau zaman skola dh mntak break..
cinta sejati ke tuh?

wlau syg caner pun kita pd si dia..
jgn takut utk lepaskan..
perjlnan kita masih pjg di dunia nie..
dlm kita mengejar cita2..
kita akan berjumpa org yg lebey sesuai..

di saat kita bersedih semasa kehilangan dia dahulu..
kita akan lebey gembira bila kita berjumpa pasangan yg lebey baik..
bersyukurlah..
Allah tahu apa yg terbaik utk kita..
jgn sesekali lupa..
percayalah pd takdir..

insyaallah kekal smpai bila2..
sama2 kita doakan..
amin.
Back to top Go down
Emyrukenza Kaneshiro
Otai
Otai


Male Number of posts : 212
Age : 26
Location : Kuala Lumpur
Hobby : Surfing New World
MySpace / Friendster : www.myspace.com/zeroxpert
Registration date : 30/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suka dan Kehidupan Ku...   Thu Feb 19, 2009 3:41 pm

ye la....skrg nieh pun dah bahagia dgn pasangan baru...yang kasi dorongan kat emy kak...
Back to top Go down
http://www.myspace.com/zeroxpert
FiSaU
Otai-Senior
Otai-Senior


Male Number of posts : 403
Age : 24
Location : EartH-BuMi-MalaySia-Melaka
Hobby : SURF INTERNET
MySpace / Friendster : www.myspace.com/fisau
Registration date : 09/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suka dan Kehidupan Ku...   Sat Feb 21, 2009 12:41 am

ahakz... mmg chaiyokk lew lu broo....

Smile

_________________
.::ADA [F] ADA SEGALA NYA::.
.::Kite Sentiasa Mempunyai Pilihan::.
.::Buka Minda,Buka Hati,Kenali Diri Sendiri::.
Back to top Go down
http://frenzyfm.my
Darkz_Emo
Brutal
Brutal


Male Number of posts : 738
Age : 21
Location : sabah
Hobby : surf internet
MySpace / Friendster : www.myspace.com/safiqyunus
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suka dan Kehidupan Ku...   Sat Feb 21, 2009 11:29 am

ape ni erk???

dh lame tk poxt kt cini

huhu

ahakz
Back to top Go down
http://www.download-official.tk
DaKMuO
Otai-Senior
Otai-Senior


Male Number of posts : 396
Age : 29
Location : Johore
Hobby : .: YM :.
MySpace / Friendster : Www.MintaLagu.Tk
Registration date : 09/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suka dan Kehidupan Ku...   Sun Mar 01, 2009 1:14 am

Salam..

lalalaa.. tu la tadi kisah emy..

kalo aku citer kisah aku kat cni..

kang meleleh lak air mata... tgk la 1 ari nnt...
Back to top Go down
http://Www.MintaLagu.Tk
Emyrukenza Kaneshiro
Otai
Otai


Male Number of posts : 212
Age : 26
Location : Kuala Lumpur
Hobby : Surfing New World
MySpace / Friendster : www.myspace.com/zeroxpert
Registration date : 30/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suka dan Kehidupan Ku...   Mon Mar 02, 2009 10:49 pm

hehe....cite la masalah ko kat sini afro :sengih: ....gerenti aku tumpang nangis n ko lak rasa nak di :manje: oleh awek2 kat gath nanti...hahahah...
Back to top Go down
http://www.myspace.com/zeroxpert
m!!s.bluRrr!!
Brutal
Brutal


Female Number of posts : 844
Age : 27
Location : jay bee
Hobby : music,singing,eat.sleep
MySpace / Friendster : shakilla_cute89@yahoo.com
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suka dan Kehidupan Ku...   Fri Mar 06, 2009 3:26 pm

Emyrukenza Kaneshiro wrote:
Hai kawan2...

aku nak cerita satu kisah kehidupan...

aku nak tanya korang laa...ape maksud kehidupan...

bagi aku,kehidupan nie adalah satu keajaiban dalam dunia nie...dan aku jgk di lahirkan oleh ibu ku yang mengandungkan aku selama 9 bln 10 hari...

kadang2 aku terfikir,untuk ape aku hidup di dunia ini...

aku hidup di dunia ini sbb aku nak tlg mak & ayah aku..dan beri diorang kesenangan...tapi.............

dari tahun ke tahun aku semakin membesar...dan aku dah pandai kapel2 nie...

ada la masa aku umo 16,ada la aku kapel minah nie...aku ikut je kehendak dia...kalau dia mintak top up,aku bg..2 aku xkisah lagi...tapi kalau dalam sehari kalau dia mintak top up 2 or 3 kali,macam mana perasaan korang?? mesti marah kan..aku bg jgk 2...aku sanggup pinjam duit kat abg aku semata² nak top up kan si dia...

tapi ketika hujung tahun 2,aku dgr perkataan saya mintak break...luahan minah 2...aku sedih sepanjang hari...dan tido je...

lepas je hari raya menjelma...aku blh terima hakikat semua 2...dgn ada nya Allah S.W.T .......dan ketika aku 17thn..aku cuba belajar rajin2 utk bukti kan yang aku blh berjaya tanpa dia...dan dgn adanya kawan2 yang memahami diri ku ini sentiasa beri tunjuk ajar kepada aku...ketika saat aku mengambil keputusan spm,hati ku berdebar² takut akan gagal spm....akhirnya aku dapat slip keputusan spm..tgk2...alhamdulillah..aku dapat keputusan yang agak baik dari peperiksaan sebelum nie...alangkah indah nya aku seronok ketika itu....ketika itu minah 2 menangis kerana mendapat keputusan yang agak teruk...dan dia datang jumpa aku utk terima dia semula...tapi aku kata tidak....kerana aku fikir aku tidak layak bersama dgn nya... itu lah kisah suka dan duka dlm kehidupan ku...

Korang nak percaya,percaya la...xnak percaya..Apa Boleh Buat.. Yang penting Aku Bahagia... :sengih:

[b] Kalau Nk Comment,Comment ler...


hehee....
besh gak ek kisah cinta emy...
byk dugaan tu...
mmg x leh pkai minah tu...
mengabiskan beras je...
heheheh...
akak lak kan...
bg akak ar kan...
klu btol2 sayang nk kekal lame..
pape nk ckp ngan pasangan terus terang je..
dr.fazilah kamsah kate...
dlm bercinta atau 1 1 perkhawinan klu gaduh kurg dr 2 kali
pasagan tu mmg x bahagia..
klu lebih bahagia ar tu....
lg 1 akak nk pesan...
jgn ambil sesuatu yang owg sayang...
jgn buat pe yg owg benci..
hehehehe......
Back to top Go down
m!!s.bluRrr!!
Brutal
Brutal


Female Number of posts : 844
Age : 27
Location : jay bee
Hobby : music,singing,eat.sleep
MySpace / Friendster : shakilla_cute89@yahoo.com
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suka dan Kehidupan Ku...   Fri Mar 06, 2009 3:28 pm

DaKMuO wrote:
Salam..

lalalaa.. tu la tadi kisah emy..

kalo aku citer kisah aku kat cni..

kang meleleh lak air mata... tgk la 1 ari nnt...

hahaha..
sedih bangat ke muo???
muo jgn citer...
dr skool smpai skang awek berlambak nk kat die..
xtau ar mane 1 yg die sedih...
hahahaha....
Back to top Go down
Emyrukenza Kaneshiro
Otai
Otai


Male Number of posts : 212
Age : 26
Location : Kuala Lumpur
Hobby : Surfing New World
MySpace / Friendster : www.myspace.com/zeroxpert
Registration date : 30/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suka dan Kehidupan Ku...   Sat Mar 07, 2009 2:28 pm

hahahah.... lol! lagi xleh bwk blah... muo..byk gak ekk awek ko...kah kah kah...awek no bape yang wat ko sedih tu??
Back to top Go down
http://www.myspace.com/zeroxpert
m!!s.bluRrr!!
Brutal
Brutal


Female Number of posts : 844
Age : 27
Location : jay bee
Hobby : music,singing,eat.sleep
MySpace / Friendster : shakilla_cute89@yahoo.com
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suka dan Kehidupan Ku...   Mon Mar 09, 2009 10:10 pm

Emyrukenza Kaneshiro wrote:
hahahah.... lol! lagi xleh bwk blah... muo..byk gak ekk awek ko...kah kah kah...awek no bape yang wat ko sedih tu??


hahhaha..
alah klu tanye pn kompom die x dpt jawab..
sbb x terkira...
hahaha...
Back to top Go down
DaKMuO
Otai-Senior
Otai-Senior


Male Number of posts : 396
Age : 29
Location : Johore
Hobby : .: YM :.
MySpace / Friendster : Www.MintaLagu.Tk
Registration date : 09/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suka dan Kehidupan Ku...   Sat Mar 21, 2009 7:23 pm

m!!s.bluRrr!! wrote:
Emyrukenza Kaneshiro wrote:
hahahah.... lol! lagi xleh bwk blah... muo..byk gak ekk awek ko...kah kah kah...awek no bape yang wat ko sedih tu??


hahhaha..
alah klu tanye pn kompom die x dpt jawab..
sbb x terkira...
hahaha...

Haaa... tu la pasal..

Byk sgt awek... mmg menyedihkan...

So.. kepada yg xde awek.. idop korang xsedih pon..
Ada awek ni yg sedih...

khekhekhe.. bek ada bini.. lagi best.. ari2 leh pelok time tido!!! :sengih:
Back to top Go down
http://Www.MintaLagu.Tk
Darkz_Emo
Brutal
Brutal


Male Number of posts : 738
Age : 21
Location : sabah
Hobby : surf internet
MySpace / Friendster : www.myspace.com/safiqyunus
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suka dan Kehidupan Ku...   Sun Mar 22, 2009 9:03 pm

DaKMuO wrote:
m!!s.bluRrr!! wrote:
Emyrukenza Kaneshiro wrote:
hahahah.... lol! lagi xleh bwk blah... muo..byk gak ekk awek ko...kah kah kah...awek no bape yang wat ko sedih tu??


hahhaha..
alah klu tanye pn kompom die x dpt jawab..
sbb x terkira...
hahaha...

Haaa... tu la pasal..

Byk sgt awek... mmg menyedihkan...

So.. kepada yg xde awek.. idop korang xsedih pon..
Ada awek ni yg sedih...

khekhekhe.. bek ada bini.. lagi best.. ari2 leh pelok time tido!!! :sengih:


cite ape nih???

mls bace li....

huhuhu

lol! lol! lol! lol!
Back to top Go down
http://www.download-official.tk
m!!s.bluRrr!!
Brutal
Brutal


Female Number of posts : 844
Age : 27
Location : jay bee
Hobby : music,singing,eat.sleep
MySpace / Friendster : shakilla_cute89@yahoo.com
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suka dan Kehidupan Ku...   Fri Mar 27, 2009 1:18 pm

DaKMuO wrote:





Haaa... tu la pasal..

Byk sgt awek... mmg menyedihkan...

So.. kepada yg xde awek.. idop korang xsedih pon..
Ada awek ni yg sedih...

khekhekhe.. bek ada bini.. lagi best.. ari2 leh pelok time tido!!! :sengih:


hahaha..
siot dak muo..
nakal die dah dtg...mcm tu ar..
tp tol gakk...
dr de pakwe ngan laki..
besh lg laki sendiri...
nk wat owg x marah...
hahhaha.....
Back to top Go down
Darkz_Emo
Brutal
Brutal


Male Number of posts : 738
Age : 21
Location : sabah
Hobby : surf internet
MySpace / Friendster : www.myspace.com/safiqyunus
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suka dan Kehidupan Ku...   Fri Mar 27, 2009 1:56 pm

m!!s.bluRrr!! wrote:
DaKMuO wrote:





Haaa... tu la pasal..

Byk sgt awek... mmg menyedihkan...

So.. kepada yg xde awek.. idop korang xsedih pon..
Ada awek ni yg sedih...

khekhekhe.. bek ada bini.. lagi best.. ari2 leh pelok time tido!!! :sengih:


hahaha..
siot dak muo..
nakal die dah dtg...mcm tu ar..
tp tol gakk...
dr de pakwe ngan laki..
besh lg laki sendiri...
nk wat owg x marah...
hahhaha.....


ape yg korang ckpkn nih???

aku tk faham lorh......

:manje: :manje: :manje: :manje:
Back to top Go down
http://www.download-official.tk
m!!s.bluRrr!!
Brutal
Brutal


Female Number of posts : 844
Age : 27
Location : jay bee
Hobby : music,singing,eat.sleep
MySpace / Friendster : shakilla_cute89@yahoo.com
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suka dan Kehidupan Ku...   Sat Mar 28, 2009 1:45 pm

safiqyunus wrote:



ape yg korang ckpkn nih???

aku tk faham lorh......

:manje: :manje: :manje: :manje:


ahaks...
safiq..
ko bce dr awl..
pastu ko byk bunyik ek..
hahahhaha...
Back to top Go down
Emyrukenza Kaneshiro
Otai
Otai


Male Number of posts : 212
Age : 26
Location : Kuala Lumpur
Hobby : Surfing New World
MySpace / Friendster : www.myspace.com/zeroxpert
Registration date : 30/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suka dan Kehidupan Ku...   Sun Mar 29, 2009 4:44 pm

uikk...ingatkan kes nieh dah tutup Razz
Back to top Go down
http://www.myspace.com/zeroxpert
m!!s.bluRrr!!
Brutal
Brutal


Female Number of posts : 844
Age : 27
Location : jay bee
Hobby : music,singing,eat.sleep
MySpace / Friendster : shakilla_cute89@yahoo.com
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suka dan Kehidupan Ku...   Sat Apr 04, 2009 12:53 am

hahaha..
adeh emy..
ko nmpak kes tajuk same kot..
tu ingat dah tutup..
hahahahahha...
Back to top Go down
Darkz_Emo
Brutal
Brutal


Male Number of posts : 738
Age : 21
Location : sabah
Hobby : surf internet
MySpace / Friendster : www.myspace.com/safiqyunus
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suka dan Kehidupan Ku...   Sun Apr 05, 2009 5:24 pm

hahahaha

lawak2 lawak2


:cerut: :cerut: :cerut: :cerut:
Back to top Go down
http://www.download-official.tk
m!!s.bluRrr!!
Brutal
Brutal


Female Number of posts : 844
Age : 27
Location : jay bee
Hobby : music,singing,eat.sleep
MySpace / Friendster : shakilla_cute89@yahoo.com
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suka dan Kehidupan Ku...   Fri Apr 24, 2009 2:14 pm

hahaha..
pe yg lawaknya safiq???
meh terang kan....
ke kisah suka duka dan kehidupan emy nie yg lawak??
hehe sunny
Back to top Go down
Darkz_Emo
Brutal
Brutal


Male Number of posts : 738
Age : 21
Location : sabah
Hobby : surf internet
MySpace / Friendster : www.myspace.com/safiqyunus
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suka dan Kehidupan Ku...   Sat Apr 25, 2009 10:05 pm

m!!s.bluRrr!! wrote:
hahaha..
pe yg lawaknya safiq???
meh terang kan....
ke kisah suka duka dan kehidupan emy nie yg lawak??
hehe sunny

ape cite abg emy tu???


aku nk dgr sket???

flower flower flower
Back to top Go down
http://www.download-official.tk
Sponsored content




PostSubject: Re: Kisah Suka dan Kehidupan Ku...   Today at 3:44 am

Back to top Go down
 
Kisah Suka dan Kehidupan Ku...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FrenzyFM Forum (Original: Dak-YM) :: Sekapur Sirih :: Coretan-
Jump to: