PortalHomeFAQRegisterLog in
FrenzyFM
MINTA LAGU

Top posters
aiE-man
 
m!!s.bluRrr!!
 
ina eypoh92
 
Darkz_Emo
 
fatenbudaklolipop
 
harukichi_hayashida94
 
NaD
 
♥MiSZ iQQaH♥
 
FiSaU
 
DaKMuO
 
Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests

None

Most users ever online was 31 on Mon Dec 15, 2008 10:03 pm

Share | 
 

 Tak Sedar Diri

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
♥MiSZ iQQaH♥
Menyengat
Menyengat


Female Number of posts : 465
Age : 106
Location : Unknown Planet
Hobby : Unknown
MySpace / Friendster : www.myspace.com/iqqah
Registration date : 14/12/2008

PostSubject: Tak Sedar Diri   Fri Jan 02, 2009 1:58 pm

Diceritakan didalam sebuah hutan nie tinggal la berbagai-bagai jenis binatang.. Ada pun dalam banyak-banyak binatang nie terdapat dua sahabat karib iaitu seekor anak b abi dan seekor anak kerbau..

Pada suatu petang, sedang mereka melepak-lepak di sebuah taman hutan,

B abi : Eish, boring la plak kan kerbau..
Kerbau : A’Ah, boring betul.. Kau pikir ape yang patut kite buat agar hilang boring kiter nie..
B abi : Ha, aku ade satu cadangan. Ape kate kite melukis. Kau lukis muke aku dan aku lukis muke kao.
Kerbau : Hm, ok gak. First ko lukis muke aku dulu pastu aku plak lukis muke kau.
B abi : Ok. Kau dok diam2..

5 minit kemudian……

B abi : Hah, dah siap, nah..
Kerbau : Wa lawa nya kau lukis.. Ok sekarang aku plak lukis muke kau..

Maka anak kerbau pun mula melukis muke anak b abi..
5 minit kemudian…

Kerbau : Nah dah siap muke kau yang lawa ni..
B abi : (Muke tetiba jadi merah)(lalu marah kat anak kerbau)Ape yang kau lukis nie Kerbau???
Kerbau : La betul la ape yang aku lukis tu.(Kerbau tak puas hati)
B abi : Nie bukan muke aku… Nie muke B A B I.
Back to top Go down
http://download-official.blogspot.com
ina eypoh92
Brutal
Brutal


Female Number of posts : 837
Age : 23
Location : kg sri kinta,eypoh,pay rock,malaysia,bumi...
Hobby : mamam,surf net,bce buku n so on..
MySpace / Friendster : ms-normie_azwarina@yahoo.com....fs-normiemuslim@yahoo.com
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Tak Sedar Diri   Fri Jan 02, 2009 2:09 pm

♥MiSZ iQQaH♥ wrote:
Diceritakan didalam sebuah hutan nie tinggal la berbagai-bagai jenis binatang.. Ada pun dalam banyak-banyak binatang nie terdapat dua sahabat karib iaitu seekor anak b abi dan seekor anak kerbau..

Pada suatu petang, sedang mereka melepak-lepak di sebuah taman hutan,

B abi : Eish, boring la plak kan kerbau..
Kerbau : A’Ah, boring betul.. Kau pikir ape yang patut kite buat agar hilang boring kiter nie..
B abi : Ha, aku ade satu cadangan. Ape kate kite melukis. Kau lukis muke aku dan aku lukis muke kao.
Kerbau : Hm, ok gak. First ko lukis muke aku dulu pastu aku plak lukis muke kau.
B abi : Ok. Kau dok diam2..

5 minit kemudian……

B abi : Hah, dah siap, nah..
Kerbau : Wa lawa nya kau lukis.. Ok sekarang aku plak lukis muke kau..

Maka anak kerbau pun mula melukis muke anak b abi..
5 minit kemudian…

Kerbau : Nah dah siap muke kau yang lawa ni..
B abi : (Muke tetiba jadi merah)(lalu marah kat anak kerbau)Ape yang kau lukis nie Kerbau???
Kerbau : La betul la ape yang aku lukis tu.(Kerbau tak puas hati)
B abi : Nie bukan muke aku… Nie muke B A B I.

hahaha..
xsedo kew dye mmg khinzir..
adoiyai!!
:golek:
Back to top Go down
~ayumi~
Adik-Adik
Adik-Adik


Female Number of posts : 126
Age : 23
Location : jepun
Hobby : urmm..layan lagu bezz~~ahakzz~~
MySpace / Friendster : sharmi_youme@yahoo.com.my
Registration date : 27/12/2008

PostSubject: Re: Tak Sedar Diri   Sat Jan 03, 2009 6:47 pm

ahakzzz~~

ada gak yang tak sedar~~

keh3~~

lol! :bereh:
Back to top Go down
m!!s.bluRrr!!
Brutal
Brutal


Female Number of posts : 844
Age : 27
Location : jay bee
Hobby : music,singing,eat.sleep
MySpace / Friendster : shakilla_cute89@yahoo.com
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Tak Sedar Diri   Sat Jan 03, 2009 6:50 pm

a'ahaks...
khinzir x sedo diri kot...
tp sesape dpt kerbau tu..
sila samak dahulu..
hahahaha..
Back to top Go down
harukichi_hayashida94
Brutal
Brutal


Female Number of posts : 620
Age : 22
Location : bawah langit/patin city
Hobby : carik gado,cuci mate,makan milo..
MySpace / Friendster : www.myspace.com/quaint_daffodil
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Tak Sedar Diri   Sun Jan 04, 2009 12:24 am

haha..
ntahpape..
cian kerbau tuh..
xpasal2 kne marah..
nanti aku nk sedekahkan cermin r kat khinzir tuh..
bio die sedar cket yg mke die mmg cmtuh..hehe..
Back to top Go down
Emyrukenza Kaneshiro
Otai
Otai


Male Number of posts : 212
Age : 26
Location : Kuala Lumpur
Hobby : Surfing New World
MySpace / Friendster : www.myspace.com/zeroxpert
Registration date : 30/12/2008

PostSubject: Re: Tak Sedar Diri   Sun Jan 04, 2009 12:29 am

ape la lawak nie...hehe...tapi kelakar gak kan... pig hehe...kalau diberi pilihan la kan,korang nak bela kerbau ker B***
Back to top Go down
http://www.myspace.com/zeroxpert
harukichi_hayashida94
Brutal
Brutal


Female Number of posts : 620
Age : 22
Location : bawah langit/patin city
Hobby : carik gado,cuci mate,makan milo..
MySpace / Friendster : www.myspace.com/quaint_daffodil
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Tak Sedar Diri   Sun Jan 04, 2009 2:07 am

Emyrukenza Kaneshiro wrote:
ape la lawak nie...hehe...tapi kelakar gak kan... pig hehe...kalau diberi pilihan la kan,korang nak bela kerbau ker B***



haha..
soklan jenis ape la tuh??
kalo aku,msti r aku bela kebo..
giler ape nk bela khinzir..
da r haram..huduh lak tuh..
hehe..
Back to top Go down
4L1a
DaK Kecik
DaK Kecik


Female Number of posts : 23
Age : 21
Location : atas bumi yg indah nie
Hobby : dgr lgu
Registration date : 14/12/2008

PostSubject: Re: Tak Sedar Diri   Sun Jan 04, 2009 2:11 am

haha..
kecian anak khinzir tuh..
rupa sndri pun x tau..
haha..
lol!
Back to top Go down
~ayumi~
Adik-Adik
Adik-Adik


Female Number of posts : 126
Age : 23
Location : jepun
Hobby : urmm..layan lagu bezz~~ahakzz~~
MySpace / Friendster : sharmi_youme@yahoo.com.my
Registration date : 27/12/2008

PostSubject: Re: Tak Sedar Diri   Sun Jan 04, 2009 4:29 pm

kah3~~

dia bukan tak tau tu~~

dia lupa~~

ngeeee~~

lol! :bereh:
Back to top Go down
Professor Klon
Otai
Otai


Male Number of posts : 23
Age : 22
Location : Penang
Hobby : Training Parkour, Computer Programmer
MySpace / Friendster : http://myspace.com/vaksin266 http://friendster.com/vaksin266
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Tak Sedar Diri   Tue Jan 06, 2009 2:34 am

kah3
kerbau kena marah
bluekkk:-p
hehee
dan bab 1 x sedar diri tol
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Tak Sedar Diri   Today at 12:28 pm

Back to top Go down
 
Tak Sedar Diri
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FrenzyFM Forum (Original: Dak-YM) :: Sekapur Sirih :: Lawak Jenaka & Humor-
Jump to: