PortalHomeFAQRegisterLog in
FrenzyFM
MINTA LAGU

Top posters
aiE-man
 
m!!s.bluRrr!!
 
ina eypoh92
 
Darkz_Emo
 
fatenbudaklolipop
 
harukichi_hayashida94
 
NaD
 
♥MiSZ iQQaH♥
 
FiSaU
 
DaKMuO
 
Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests

None

Most users ever online was 31 on Mon Dec 15, 2008 10:03 pm

Share | 
 

 bacalah kalo tak kamoo akan mnyesal~~

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
~ayumi~
Adik-Adik
Adik-Adik


Female Number of posts : 126
Age : 23
Location : jepun
Hobby : urmm..layan lagu bezz~~ahakzz~~
MySpace / Friendster : sharmi_youme@yahoo.com.my
Registration date : 27/12/2008

PostSubject: bacalah kalo tak kamoo akan mnyesal~~   Mon Dec 29, 2008 8:43 pm

Seperti yang kau tau nama aku Isnin bin Selasa... .adapun aku dilahirkan pada hari Khamis, sampai ke hari nie aku tak tau apesal bapak aku bagi aku nama tue... maybe hari Isnin nie hari dier berkenal dgn bakal bini dier merangkap mak aku kot... mana lah aku tau kisah cintan cintun diorang nie... takde kuasa aku nak tau... baik aku cerita pasal aku..tak gitu...

Dan untuk pengetahuan kau... seperti yg kau lihat... dan sememangnya tidak dinafikan lagi... aku dilahirkan sehensem-hensem umat... kerana itulah jugak... berebut awek merayu-rayu nak aku jadik pakwe diorang... .siap ada listing lagik... tapi ada satu bende yang sedih... .setiap kali awek yg kuar dgn aku mesti break selepas aku ajak diorang naik keta aku... aku pun tak tau apasal..

Intan, awek cun yang aku jumpe masa aku nak beli ikan todak kat pasar borong simpang, Taiping, Perak. Dier nie lain sket sebab aku dah janji dgn diri aku... dier le awek aku yg paling last... .muktamad dah nie... surat menyurat takkan dilayan... ..kalo intan tinggalkan aku... .cam awek awek aku yg dulu... sumpah aku tak nak kahwin...

Bende yang aku nyampah tue jadik jugak..setiap kali keluar dating kat Taman Tasik Taiping... Intan akan bersungut dan bersesungut kalau aku bawak motor Kriss aku yang dah tak rupa macam Kriss dan jugak tak bershape macam keris... macam macam dier komplen..dier tau aku keje sebagai driver... takkan takde kete... bawaklah kereta awak tue..takkan nak terperap kat rumah je... tak syok la naik moto... rambut berserabut lar... muka cair lar... kain terselak lar... malu nanti orang tengok lar... tak buleh nak seksi lar...

Tapi aku tak sanggup kerana aku tau kalau aku bawak dier naik kete aku... sure itulah kali last aku akan jumpa Intan... Intan sure akan mintak break or maybe menghaibkan diri terus... berdesing telinga aku ... aku cakap kat dier... .baiklah... .esok aku akan datang naik kete besar... jauh lagi besar dari kete mesedis... . Seperti yang ku jangka..itulah kali terakhir aku berdating dgn Intan...

Intan terus menghaibkan diri... ..aku dah agak dah mesti terjadi punyer... ... . cuma satu je yang aku nak bagi nasihat kat korang-korang semua ..especially depa yang pernah jadi awek aku... or bakal awek aku...

Jgn korang pandang hina kat orang yang keje cam aku nie... .satu hari nanti...

Ndak tak ndak korang kena naik jugak kereta aku nie... ..

Yang Benar
Pemandu Kereta Jenazah
Persatuan Khairat Kematian Kuala Sepetang
Taiping Perak...
Back to top Go down
fatenbudaklolipop
Brutal
Brutal


Female Number of posts : 653
Age : 21
Location : pAhuNk
Hobby : surf internet
MySpace / Friendster : fatinnabilah47@yahoo.com
Registration date : 11/12/2008

PostSubject: Re: bacalah kalo tak kamoo akan mnyesal~~   Wed Dec 31, 2008 5:42 am

huahuahua.
faten ingtkn kete pe td.
rupenye kete tutt!

pdnla sume awek dye lari.
ish3.
sian tol la...
:golek:

_________________
.:sayesukelolipop:.
Back to top Go down
harukichi_hayashida94
Brutal
Brutal


Female Number of posts : 620
Age : 22
Location : bawah langit/patin city
Hobby : carik gado,cuci mate,makan milo..
MySpace / Friendster : www.myspace.com/quaint_daffodil
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: bacalah kalo tak kamoo akan mnyesal~~   Wed Dec 31, 2008 6:23 am

haha..
wat saspen jek..
igtkan awek2 tuh yg shengal..
upenyer die sendirik..
lol! lol! lol!
Back to top Go down
idaiffah
Otai
Otai


Female Number of posts : 71
Registration date : 09/12/2008

PostSubject: Re: bacalah kalo tak kamoo akan mnyesal~~   Wed Dec 31, 2008 10:03 am

alahai cian dia..
aweks dia semua takut kena badi tuh..
ahakz!!
Back to top Go down
~ayumi~
Adik-Adik
Adik-Adik


Female Number of posts : 126
Age : 23
Location : jepun
Hobby : urmm..layan lagu bezz~~ahakzz~~
MySpace / Friendster : sharmi_youme@yahoo.com.my
Registration date : 27/12/2008

PostSubject: Re: bacalah kalo tak kamoo akan mnyesal~~   Thu Jan 01, 2009 10:07 pm

ahakzz~~

sengal sengal~
Back to top Go down
Darkz_Emo
Brutal
Brutal


Male Number of posts : 738
Age : 21
Location : sabah
Hobby : surf internet
MySpace / Friendster : www.myspace.com/safiqyunus
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: bacalah kalo tak kamoo akan mnyesal~~   Thu Jan 01, 2009 11:47 pm

cite psl ape nih??????

aku tk bace arh??????

malas gakz........

hehehehehe!!!!!!


lol! lol! lol! lol! lol! lol!

:gaduh: :gaduh: :gaduh: :gaduh: :gaduh: :gaduh:
Back to top Go down
http://www.download-official.tk
Emyrukenza Kaneshiro
Otai
Otai


Male Number of posts : 212
Age : 26
Location : Kuala Lumpur
Hobby : Surfing New World
MySpace / Friendster : www.myspace.com/zeroxpert
Registration date : 30/12/2008

PostSubject: haha...   Thu Jan 01, 2009 11:56 pm

kelakar giler ar...kalau aku jadi intan pown aku blah dowh...keta mayat...aku seram nak dok dalam tu..kekeke..
Back to top Go down
http://www.myspace.com/zeroxpert
Emyrukenza Kaneshiro
Otai
Otai


Male Number of posts : 212
Age : 26
Location : Kuala Lumpur
Hobby : Surfing New World
MySpace / Friendster : www.myspace.com/zeroxpert
Registration date : 30/12/2008

PostSubject: haha..   Fri Jan 02, 2009 12:02 am

kelakar giler ar...kalau aku jadi intan pown aku blah dowh...keta mayat...aku seram nak dok dalam tu..kekeke..
Back to top Go down
http://www.myspace.com/zeroxpert
~ayumi~
Adik-Adik
Adik-Adik


Female Number of posts : 126
Age : 23
Location : jepun
Hobby : urmm..layan lagu bezz~~ahakzz~~
MySpace / Friendster : sharmi_youme@yahoo.com.my
Registration date : 27/12/2008

PostSubject: Re: bacalah kalo tak kamoo akan mnyesal~~   Fri Jan 02, 2009 1:20 am

safiq ko ta baca??

ahakzz~~

ekceli akuh pun ta baca gak~~

keje akuh copy n paste~~

hak3~~
Back to top Go down
ina eypoh92
Brutal
Brutal


Female Number of posts : 837
Age : 23
Location : kg sri kinta,eypoh,pay rock,malaysia,bumi...
Hobby : mamam,surf net,bce buku n so on..
MySpace / Friendster : ms-normie_azwarina@yahoo.com....fs-normiemuslim@yahoo.com
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: bacalah kalo tak kamoo akan mnyesal~~   Fri Jan 02, 2009 12:58 pm

Emyrukenza Kaneshiro wrote:
kelakar giler ar...kalau aku jadi intan pown aku blah dowh...keta mayat...aku seram nak dok dalam tu..kekeke..

kelakar smpe giler kew..
ahax!
ina malaz r bce..
xdew mud..
juling mate ina bace..
dah r kecik n pnjg..
adess.. Neutral
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: bacalah kalo tak kamoo akan mnyesal~~   Thu Jan 15, 2009 10:18 pm

ok apew
Back to top Go down
Darkz_Emo
Brutal
Brutal


Male Number of posts : 738
Age : 21
Location : sabah
Hobby : surf internet
MySpace / Friendster : www.myspace.com/safiqyunus
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: bacalah kalo tak kamoo akan mnyesal~~   Fri Jun 05, 2009 1:27 pm

fatenbudaklolipop wrote:
huahuahua.
faten ingtkn kete pe td.
rupenye kete tutt!

pdnla sume awek dye lari.
ish3.
sian tol la...
:golek:

keta tuut ape tu faten???

fiq tk phm lorh???

:bengang: lol!
Back to top Go down
http://www.download-official.tk
Sponsored content




PostSubject: Re: bacalah kalo tak kamoo akan mnyesal~~   Today at 12:25 pm

Back to top Go down
 
bacalah kalo tak kamoo akan mnyesal~~
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FrenzyFM Forum (Original: Dak-YM) :: Sekapur Sirih :: Lawak Jenaka & Humor-
Jump to: