PortalHomeFAQRegisterLog in
FrenzyFM
MINTA LAGU

Top posters
aiE-man
 
m!!s.bluRrr!!
 
ina eypoh92
 
Darkz_Emo
 
fatenbudaklolipop
 
harukichi_hayashida94
 
NaD
 
♥MiSZ iQQaH♥
 
FiSaU
 
DaKMuO
 
Who is online?
In total there are 4 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 4 Guests

None

Most users ever online was 31 on Mon Dec 15, 2008 10:03 pm

Share | 
 

 Kisah Si Luncai

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
ina eypoh92
Brutal
Brutal


Female Number of posts : 837
Age : 23
Location : kg sri kinta,eypoh,pay rock,malaysia,bumi...
Hobby : mamam,surf net,bce buku n so on..
MySpace / Friendster : ms-normie_azwarina@yahoo.com....fs-normiemuslim@yahoo.com
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Kisah Si Luncai   Mon Dec 29, 2008 2:37 pm

Suatu hari si Luncai pergilah berjumpa doktor,mengadu masalahnya yang selalu saja terkentut.Ya,kentut.Kentut sepanjang masa.Kentut,kentut,kentut.Poot,prreettt,prruuuuttt.

Luncai: Tapi yang peliknya doktor,kentut saya ni tak berbau dan tak berbunyi.
Doktor tau,lima minit saya kat sini,dah lima kali saya terkentut.
Tapi doktor xtau pun sebab doktor tak dengar bunyi kentut tu dan doktor tak dapat hidu baunya,kan?

Si doktor diam aja,malah tak dipandangnya pun muka Luncai. Sehelai kertas diambil dan zap zap zap,si doktor tergesa-gesa menulis nama ubat-ubat yang perlu dimakan oleh Luncai.

Luncai: Fuhh... doktor ni memang genius. Tak payah periksa perut saya pun doktor dah tau ubat apa yang
saya kena makan. Tentu lepas ni saya tak kentut-kentut lagi,kan?

Doktor: Tak... ubat ni untuk sakit resdung Encik Luncai. Minggu depan datang lagi tau,kami nak periksa telinga
Encik Luncai pulak!
Back to top Go down
iv
Remaja
Remaja


Male Number of posts : 202
Age : 24
Location : penang
Hobby : chating
MySpace / Friendster : frince_92@yahoo.com
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Si Luncai   Mon Dec 29, 2008 3:34 pm

ina eypoh92 wrote:
Suatu hari si Luncai pergilah berjumpa doktor,mengadu masalahnya yang selalu saja terkentut.Ya,kentut.Kentut sepanjang masa.Kentut,kentut,kentut.Poot,prreettt,prruuuuttt.

Luncai: Tapi yang peliknya doktor,kentut saya ni tak berbau dan tak berbunyi.
Doktor tau,lima minit saya kat sini,dah lima kali saya terkentut.
Tapi doktor xtau pun sebab doktor tak dengar bunyi kentut tu dan doktor tak dapat hidu baunya,kan?

Si doktor diam aja,malah tak dipandangnya pun muka Luncai. Sehelai kertas diambil dan zap zap zap,si doktor tergesa-gesa menulis nama ubat-ubat yang perlu dimakan oleh Luncai.

Luncai: Fuhh... doktor ni memang genius. Tak payah periksa perut saya pun doktor dah tau ubat apa yang
saya kena makan. Tentu lepas ni saya tak kentut-kentut lagi,kan?

Doktor: Tak... ubat ni untuk sakit resdung Encik Luncai. Minggu depan datang lagi tau,kami nak periksa telinga
Encik Luncai pulak!

:tbako:

bagus dc ni noh...ak pown pelik doktor kt msia nih...bla pi jmpa depa...depa plak tanya kta sakit apa...pttnya kita la tnya dia apa penyakit kta kn...ahakkkkk
Back to top Go down
ina eypoh92
Brutal
Brutal


Female Number of posts : 837
Age : 23
Location : kg sri kinta,eypoh,pay rock,malaysia,bumi...
Hobby : mamam,surf net,bce buku n so on..
MySpace / Friendster : ms-normie_azwarina@yahoo.com....fs-normiemuslim@yahoo.com
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Si Luncai   Mon Dec 29, 2008 4:16 pm

kadang2...
adew btol gak kate2 mu ni iv...
hahha...
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Kisah Si Luncai   Today at 4:39 pm

Back to top Go down
 
Kisah Si Luncai
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FrenzyFM Forum (Original: Dak-YM) :: Sekapur Sirih :: Lawak Jenaka & Humor-
Jump to: