PortalHomeFAQRegisterLog in
FrenzyFM
MINTA LAGU

Top posters
aiE-man
 
m!!s.bluRrr!!
 
ina eypoh92
 
Darkz_Emo
 
fatenbudaklolipop
 
harukichi_hayashida94
 
NaD
 
♥MiSZ iQQaH♥
 
FiSaU
 
DaKMuO
 
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 31 on Mon Dec 15, 2008 10:03 pm

Share | 
 

 bertuahnye boboi

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
~ayumi~
Adik-Adik
Adik-Adik


Female Number of posts : 126
Age : 23
Location : jepun
Hobby : urmm..layan lagu bezz~~ahakzz~~
MySpace / Friendster : sharmi_youme@yahoo.com.my
Registration date : 27/12/2008

PostSubject: bertuahnye boboi   Sat Dec 27, 2008 8:10 pm

Ada seorang budak kecik, Boboi namanya umur dlm 4 thn. Dia nih memang gemar sangat kencing.Mungkin pundi kencing dia longgar agaknya. Kadang-kadang tu pergi fun-fair ke, supermarket ke,mana-manalah tempat yang ramai orang, kalau dia nak kencing ajer..sesuka hati dia jerit kat mak dia..."mak..boboi nak kencing!!!".



Maka mak dia pon mencari jalan penyelesaian utk Boboi sebab mak nya malu dengan perangai Boboi nihmenjerit kat tempat yang ramai orang. Maka mak nyer pon kata kat Boboi,"Boboi..lain kali kalau Boboi nak kencing, Boboi cakap nak nyanyi,ok?". Boboi pon mengangguk tanda paham.

Nak dijadikan cerita, satu hari mak Boboi ada outstation, jadi Boboi di hantar bermalam dengan neneknya.Masa tuh dah agak malam, nenek pun dah terbaring penat setelah seharian melayan karenah Boboi.Budak boboi nih bukan tau orang tua tuh penat ke idak. Dia pun menjerit kat neneknya..."Nenek...Boboi nak nyanyi!!".

Neneknya membalas "Dah malam nih,esok lah nyanyi, nanti orang rumah sebelah marah pulak boboi bising!",terang nenek. Si boboi terus mendesak juga. Akhirnya neneknya pasrah..."Um..yerlah..boboi.boboi nyanyi perlahan-lahan kat telinga nenek ye....."

mesti korang bleh agak ape yg berlaku seterusnya kan.. hihihihi
Back to top Go down
fatenbudaklolipop
Brutal
Brutal


Female Number of posts : 653
Age : 21
Location : pAhuNk
Hobby : surf internet
MySpace / Friendster : fatinnabilah47@yahoo.com
Registration date : 11/12/2008

PostSubject: Re: bertuahnye boboi   Sat Dec 27, 2008 8:33 pm

adeyh!
b'tuahnye si
boboi tuh.
huhu

_________________
.:sayesukelolipop:.
Back to top Go down
~ayumi~
Adik-Adik
Adik-Adik


Female Number of posts : 126
Age : 23
Location : jepun
Hobby : urmm..layan lagu bezz~~ahakzz~~
MySpace / Friendster : sharmi_youme@yahoo.com.my
Registration date : 27/12/2008

PostSubject: Re: bertuahnye boboi   Sat Dec 27, 2008 8:57 pm

neneknyer lagi bertuah kot~~

ahakzz~~
Back to top Go down
fatenbudaklolipop
Brutal
Brutal


Female Number of posts : 653
Age : 21
Location : pAhuNk
Hobby : surf internet
MySpace / Friendster : fatinnabilah47@yahoo.com
Registration date : 11/12/2008

PostSubject: Re: bertuahnye boboi   Sat Dec 27, 2008 9:21 pm

huahuahua.
taw ta pe.
misti syok kan??
wakatakodok~

_________________
.:sayesukelolipop:.
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: bertuahnye boboi   Today at 3:40 am

Back to top Go down
 
bertuahnye boboi
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FrenzyFM Forum (Original: Dak-YM) :: Sekapur Sirih :: Lawak Jenaka & Humor-
Jump to: