PortalHomeFAQRegisterLog in
FrenzyFM
MINTA LAGU

Top posters
aiE-man
 
m!!s.bluRrr!!
 
ina eypoh92
 
Darkz_Emo
 
fatenbudaklolipop
 
harukichi_hayashida94
 
NaD
 
♥MiSZ iQQaH♥
 
FiSaU
 
DaKMuO
 
Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests

None

Most users ever online was 31 on Mon Dec 15, 2008 10:03 pm

Share | 
 

 Kisah Suami Isteri

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
♥MiSZ iQQaH♥
Menyengat
Menyengat


Female Number of posts : 465
Age : 106
Location : Unknown Planet
Hobby : Unknown
MySpace / Friendster : www.myspace.com/iqqah
Registration date : 14/12/2008

PostSubject: Kisah Suami Isteri   Sat Dec 27, 2008 4:10 pm

Sepasang kekasih sedang asyik memadu asmara di tepi sebuah tasik, sambil berbual-bual mesra...

Makwe: bang, andaikata saya menjadi bintang...

Pakwe: abang kan jadi Ultramannya

Makwe:kenapa pulak, sepatutnya abg jadi bulan purnamalah

Pakwe:Salah tu, kan ultraman ada bintang kepunyaannya

Makwe: gitu... kalau saya jadi bunga

Pakwe: Abang jadi tukang kebunnya

Makwe: Kenapa bukan kumbang

Pakwe: Sebab kumbang keje dia hanya menghisap madu..sedangkan tukang kebun kerjanya menyiram dan membaja bunga tu setiap hari

Makwe: Wah! hebatnya abg nie... begitu pandai berkata-kata

Setelah puas berbicara dan bergurau senda, bangunlah pasangan kekasih tersebut untuk bersiar-siar... tiba2 si makwe tersepak sebatang tunggul kayu, dan jatuh tersembam ke tanah...bedebik!!!!!! macam nangka busuk daa!!!!

Makwe: Aduh!!!! sakiknya be, (awek tu rupanya minah kelate)

Pakwe: Cilako! punyo tunggul kayu... .buto ko!!!!!, tak nampak ko oghang nak lalu(rupa2nya si pakwe tu orang N9)... sayang takde apa2 ke?

Makwe: Takde sikit je bang... cuma luka sikit jer dahi nie

Pakwe:Nasib baik tunggul kayu, kalau orang tadi memang nahas abg kejekan.

Memang telah ditakdirkan jodoh mereka berdua... selang beberapa bulan
selepas itu pasangan kekasih ini pun mendirikan rumahtangga... 2 tahun
kemudian, si isteri teringat kembali kisah yang lalu sewaktu membawa anak
mereka bersiar-siar di tasik yang sama ketika bercinta dahulu,

Isteri: Bang, ingat lagi tak tempat nie?

Suami: Masakan abg boleh lupa

Isteri: Kalau saya jadi bintang

Suami: Abang jadi beginilah

Isteri: Kenapa bukan Ultraman...

Suami: Kat Malaysia mana ada Ultraman... kat Jepun adalah... apa lah awak nie

Isteri: Kalau saya jadi bunga

Suami: Abang jadi beginilah

Isteri: Apa abg nie... cakaplah betul2

Suami: Apo kono eh dongan ekau nie... dah buang tebiat ko, tak nampak anak kito tu... .kalau dah abg jadi Ultraman ngan ntah apo apo ntah laie, sapo nak bagi makan kek anak kito tu... .yang mengado-ngado nak jadi bintang tu buek apo

Isteri: Abe nie tok supo dulu... .tok rometik lasung, mete2 la saya nie doh tok comey lagi...

Suami: Takdo nak romantik kosmetik do... .

Selepas puas duduk sambil berbalah, maka berjalan pulanglah keluarga tersebut... .tiba2 si isteri tadi tersepak sebatang tunggul kayu(mungkin tunggul yg sama), lalu jatuh gedebuk!!!! ke tanah...

Isteri: Aduh abe sakik nyo!!!!!

Suami: Apo kono eh awak nie... .buto ko, punyo bosa tunggul tu tak nampak ko!!!!!!!!!!
Back to top Go down
http://download-official.blogspot.com
fatenbudaklolipop
Brutal
Brutal


Female Number of posts : 653
Age : 21
Location : pAhuNk
Hobby : surf internet
MySpace / Friendster : fatinnabilah47@yahoo.com
Registration date : 11/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suami Isteri   Sat Dec 27, 2008 6:47 pm

x besh nye
bile dh kawen.
huhu.

sbb tu la
owg kte
b'cinte leps
kawen.
bru besh!

haha.

_________________
.:sayesukelolipop:.
Back to top Go down
♥MiSZ iQQaH♥
Menyengat
Menyengat


Female Number of posts : 465
Age : 106
Location : Unknown Planet
Hobby : Unknown
MySpace / Friendster : www.myspace.com/iqqah
Registration date : 14/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suami Isteri   Sat Dec 27, 2008 7:06 pm

AHAX~!
HAHAHA~!
AKU SOKONG KO ATEN~!
lol! lol! lol!
Back to top Go down
http://download-official.blogspot.com
aiE-man
Brutal
Brutal


Male Number of posts : 952
Age : 21
Location : sepang, selangor, malaysia
Hobby : guitar,drum,graffiti,sk8,ngurat awek,cuci moto,bermanja ngan awek
MySpace / Friendster : aiman_the_sasuke@yahoo.com
Registration date : 24/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suami Isteri   Sun Dec 28, 2008 5:08 am

hahahahahah..
lwk giler..
ape daa..
adesss...

_________________
.:mencintaimu sebahagian hidupku:.
.:aiman_the_sasuke@yahoo.com:.
.:aimanfarhan@live.com.my:.
Back to top Go down
http://www.Frenzyspace.org
fatenbudaklolipop
Brutal
Brutal


Female Number of posts : 653
Age : 21
Location : pAhuNk
Hobby : surf internet
MySpace / Friendster : fatinnabilah47@yahoo.com
Registration date : 11/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suami Isteri   Sun Dec 28, 2008 7:32 am

so better
jgn b'cinte
b4 kawen.
huhu

_________________
.:sayesukelolipop:.
Back to top Go down
ina eypoh92
Brutal
Brutal


Female Number of posts : 837
Age : 23
Location : kg sri kinta,eypoh,pay rock,malaysia,bumi...
Hobby : mamam,surf net,bce buku n so on..
MySpace / Friendster : ms-normie_azwarina@yahoo.com....fs-normiemuslim@yahoo.com
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suami Isteri   Thu Jan 01, 2009 5:29 pm

xbesnyer bilew kawen..
suasana berubah..
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Kisah Suami Isteri   Sat Jan 03, 2009 2:40 pm

hahahha...lau laki yg mmg real syg kat isteri dye cm ayah akuh dye x cm citer neih..ahkz
Back to top Go down
m!!s.bluRrr!!
Brutal
Brutal


Female Number of posts : 844
Age : 27
Location : jay bee
Hobby : music,singing,eat.sleep
MySpace / Friendster : shakilla_cute89@yahoo.com
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suami Isteri   Sat Jan 03, 2009 4:45 pm

pengajaran nye..
jgn lah percaya bahawa pakwe kite
akan romantik bile dah kawen..
n jgn lah megharap sgt yg pakwe kite akan
romantik bile dah jd laki kite..
hahahahaha...
tu laki...
bini jatuh klu mati agak nye die still marah bini die...
hahaha..
Back to top Go down
farahzint
DaK Kecik
DaK Kecik


Female Number of posts : 26
Age : 26
Location : Muadzam shah..Pahang....
Hobby : nengok lelaki tdow~..hehe
MySpace / Friendster : fs....farahzint@yahoo.com
Registration date : 31/12/2008

PostSubject: ehem2   Sat Jan 03, 2009 5:56 pm

ehem2...

bg dri ak lak....


sang lelaki akn beruba pabila ader tnggungjwb yg perlu dpikulnya...

atau mungkin juger bkn tnggungjwab tetapi beban~~~...hakhak lol!


tp...pd awalnyeh..x patut sang istri tnyer nk jd itu nk jd ini.....

jdilah dri sndri jek....

biler jwb saloh kang....majok lak...pdhl tnyer soklan pelik2..

da elok2 jdik manusia yg smpurna,nk ibaratkan dri cam bintg,bunga n sbgainyeh wat pe lak....

patutnyer tnyer camneyh..ehem3..nk demo jap..ekeke



'abg,seandainyeh biler sy da tua....abg akn sntiase melindungi sy x????'...

hak2...pe la ak nagrut neyh..mamai...
Back to top Go down
~ayumi~
Adik-Adik
Adik-Adik


Female Number of posts : 126
Age : 23
Location : jepun
Hobby : urmm..layan lagu bezz~~ahakzz~~
MySpace / Friendster : sharmi_youme@yahoo.com.my
Registration date : 27/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suami Isteri   Sat Jan 03, 2009 6:02 pm

ahakzz~~

sebelom kawen mcm ayat manis kuar~~

bile da kawen~~

haram~~

ahakzzz~~~

ape2 pun~~

LOVE URSELF B4 LOVE SUMONE ELSE!!

:bereh:
Back to top Go down
Professor Klon
Otai
Otai


Male Number of posts : 23
Age : 22
Location : Penang
Hobby : Training Parkour, Computer Programmer
MySpace / Friendster : http://myspace.com/vaksin266 http://friendster.com/vaksin266
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suami Isteri   Tue Jan 06, 2009 2:46 am

wah2
berubah tol la diorg
Back to top Go down
dibalukaduka
Adik-Adik
Adik-Adik


Female Number of posts : 195
Age : 26
Location : malacca here .
Hobby : manyak cgt arh
Registration date : 01/01/2009

PostSubject: Re: Kisah Suami Isteri   Tue Jan 06, 2009 1:04 pm

♥MiSZ iQQaH♥ wrote:
Sepasang kekasih sedang asyik memadu asmara di tepi sebuah tasik, sambil berbual-bual mesra...

Makwe: bang, andaikata saya menjadi bintang...

Pakwe: abang kan jadi Ultramannya

Makwe:kenapa pulak, sepatutnya abg jadi bulan purnamalah

Pakwe:Salah tu, kan ultraman ada bintang kepunyaannya

Makwe: gitu... kalau saya jadi bunga

Pakwe: Abang jadi tukang kebunnya

Makwe: Kenapa bukan kumbang

Pakwe: Sebab kumbang keje dia hanya menghisap madu..sedangkan tukang kebun kerjanya menyiram dan membaja bunga tu setiap hari

Makwe: Wah! hebatnya abg nie... begitu pandai berkata-kata

Setelah puas berbicara dan bergurau senda, bangunlah pasangan kekasih tersebut untuk bersiar-siar... tiba2 si makwe tersepak sebatang tunggul kayu, dan jatuh tersembam ke tanah...bedebik!!!!!! macam nangka busuk daa!!!!

Makwe: Aduh!!!! sakiknya be, (awek tu rupanya minah kelate)

Pakwe: Cilako! punyo tunggul kayu... .buto ko!!!!!, tak nampak ko oghang nak lalu(rupa2nya si pakwe tu orang N9)... sayang takde apa2 ke?

Makwe: Takde sikit je bang... cuma luka sikit jer dahi nie

Pakwe:Nasib baik tunggul kayu, kalau orang tadi memang nahas abg kejekan.

Memang telah ditakdirkan jodoh mereka berdua... selang beberapa bulan
selepas itu pasangan kekasih ini pun mendirikan rumahtangga... 2 tahun
kemudian, si isteri teringat kembali kisah yang lalu sewaktu membawa anak
mereka bersiar-siar di tasik yang sama ketika bercinta dahulu,

Isteri: Bang, ingat lagi tak tempat nie?

Suami: Masakan abg boleh lupa

Isteri: Kalau saya jadi bintang

Suami: Abang jadi beginilah

Isteri: Kenapa bukan Ultraman...

Suami: Kat Malaysia mana ada Ultraman... kat Jepun adalah... apa lah awak nie

Isteri: Kalau saya jadi bunga

Suami: Abang jadi beginilah

Isteri: Apa abg nie... cakaplah betul2

Suami: Apo kono eh dongan ekau nie... dah buang tebiat ko, tak nampak anak kito tu... .kalau dah abg jadi Ultraman ngan ntah apo apo ntah laie, sapo nak bagi makan kek anak kito tu... .yang mengado-ngado nak jadi bintang tu buek apo

Isteri: Abe nie tok supo dulu... .tok rometik lasung, mete2 la saya nie doh tok comey lagi...

Suami: Takdo nak romantik kosmetik do... .

Selepas puas duduk sambil berbalah, maka berjalan pulanglah keluarga tersebut... .tiba2 si isteri tadi tersepak sebatang tunggul kayu(mungkin tunggul yg sama), lalu jatuh gedebuk!!!! ke tanah...

Isteri: Aduh abe sakik nyo!!!!!

Suami: Apo kono eh awak nie... .buto ko, punyo bosa tunggul tu tak nampak ko!!!!!!!!!!

erkkk . .

seram .

namo ah kawenn . .

huhuhu

No
Back to top Go down
redbloodx
DaK Kecik
DaK Kecik


Male Number of posts : 36
Age : 33
Location : Butterworh,Penang
Hobby : Yang Berkaitan Dengan Komputer
MySpace / Friendster : http://profiles.friendster.com/zonmerah
Registration date : 01/01/2009

PostSubject: Re: Kisah Suami Isteri   Tue Jan 06, 2009 8:50 pm

dibalukaduka wrote:


erkkk . .

seram .

namo ah kawenn . .

huhuhu

No

klu xmau kawen nak becinta saja sepanjang masa ke?
Back to top Go down
http://zonkita.forumotion.net/forum.htm
Emyrukenza Kaneshiro
Otai
Otai


Male Number of posts : 212
Age : 26
Location : Kuala Lumpur
Hobby : Surfing New World
MySpace / Friendster : www.myspace.com/zeroxpert
Registration date : 30/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suami Isteri   Tue Jan 06, 2009 8:57 pm

adoi...kisah macam nie pown ada ka??
Back to top Go down
http://www.myspace.com/zeroxpert
Darkz_Emo
Brutal
Brutal


Male Number of posts : 738
Age : 21
Location : sabah
Hobby : surf internet
MySpace / Friendster : www.myspace.com/safiqyunus
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Kisah Suami Isteri   Fri Jun 05, 2009 5:34 pm

hahahahahahahahaha

lawk nye....besh nyer???
Back to top Go down
http://www.download-official.tk
Sponsored content




PostSubject: Re: Kisah Suami Isteri   Today at 10:16 pm

Back to top Go down
 
Kisah Suami Isteri
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FrenzyFM Forum (Original: Dak-YM) :: Sekapur Sirih :: Lawak Jenaka & Humor-
Jump to: