PortalHomeFAQRegisterLog in
FrenzyFM
MINTA LAGU

Top posters
aiE-man
 
m!!s.bluRrr!!
 
ina eypoh92
 
Darkz_Emo
 
fatenbudaklolipop
 
harukichi_hayashida94
 
NaD
 
♥MiSZ iQQaH♥
 
FiSaU
 
DaKMuO
 
Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

Most users ever online was 31 on Mon Dec 15, 2008 10:03 pm

Share | 
 

 Org yang apabila kita senyum kat dia, dia x balas balik senyuman kita..

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
mr_stylo
DaK Kecik
DaK Kecik


Male Number of posts : 30
Age : 23
Location : Sungai Petani, Kedah
Hobby : Layari internet, main games, and Bola Sepak
MySpace / Friendster : www.myspace.com/heroes93
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Org yang apabila kita senyum kat dia, dia x balas balik senyuman kita..   Sat Dec 27, 2008 3:19 am

[b]
aku buka topik nie bukan apa..
Kekadang aku geram orang yg macam tu..
aku rasa korang pun mesti geram juga kan..
Korang rasa patut x orang mcm nie kita x yah kawan terus dengan mereka atau kita bg peluang untuk mereka?
Korang comments2 lah k..
wassalam....
Back to top Go down
aiE-man
Brutal
Brutal


Male Number of posts : 952
Age : 21
Location : sepang, selangor, malaysia
Hobby : guitar,drum,graffiti,sk8,ngurat awek,cuci moto,bermanja ngan awek
MySpace / Friendster : aiman_the_sasuke@yahoo.com
Registration date : 24/12/2008

PostSubject: Re: Org yang apabila kita senyum kat dia, dia x balas balik senyuman kita..   Sat Dec 27, 2008 4:02 am

mr_stylo wrote:
[b]
aku buka topik nie bukan apa..
Kekadang aku geram orang yg macam tu..
aku rasa korang pun mesti geram juga kan..
Korang rasa patut x orang mcm nie kita x yah kawan terus dengan mereka atau kita bg peluang untuk mereka?
Korang comments2 lah k..
wassalam....

klu pompuan kite patut kawen..
eh silap..
kawan..(bg pompuan yg cute..yg x cute leh jln)
hahahaha..
laki lgsung jgn kwn...

_________________
.:mencintaimu sebahagian hidupku:.
.:aiman_the_sasuke@yahoo.com:.
.:aimanfarhan@live.com.my:.
Back to top Go down
http://www.Frenzyspace.org
NaD
Menyengat
Menyengat


Female Number of posts : 523
Age : 20
Location : KeY-El
Hobby : Bace novel n more
MySpace / Friendster : nurul_ira96@yahoo.com
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Org yang apabila kita senyum kat dia, dia x balas balik senyuman kita..   Sat Dec 27, 2008 10:43 am

aimanfarhan wrote:
mr_stylo wrote:
[b]
aku buka topik nie bukan apa..
Kekadang aku geram orang yg macam tu..
aku rasa korang pun mesti geram juga kan..
Korang rasa patut x orang mcm nie kita x yah kawan terus dengan mereka atau kita bg peluang untuk mereka?
Korang comments2 lah k..
wassalam....

klu pompuan kite patut kawen..
eh silap..
kawan..(bg pompuan yg cute..yg x cute leh jln)
hahahaha..
laki lgsung jgn kwn...

haizzz...
ko ni memilih r...

n 4 mr_stylo,, kenkdg depa x nmpk...
mesti larh x bls...

tapi jgn r memilih sgt,,

senyum itu kan sedekah
Back to top Go down
http://persahabatanberkekalan.blogspot.com
Nabiella
DaK Kecik
DaK Kecik


Female Number of posts : 68
Age : 24
Location : Selangor
Hobby : Chatting? [wakakaka]
MySpace / Friendster : [deleted] why I delete? coz I rasa bahaya~ huhuhu..
Registration date : 19/12/2008

PostSubject: Re: Org yang apabila kita senyum kat dia, dia x balas balik senyuman kita..   Sat Dec 27, 2008 11:11 am

Uish~
Kadang2 kte x paham masalah orang..
Maybe dyrang ade problem masa tu..
X pon x perasan ke~
X pun baru lepas nanges ke~
X pon tgh menegelamun [x prasan korang senyum]
Atau.. macam2 lagi..
Siapa tau kan?
Kita hidup nih kne selalu memaafkan~
x Kan kesalahan sekecil itu menjadi isu kan?
Back to top Go down
http://nabiellazainal.blogspot.com/
DaKMuO
Otai-Senior
Otai-Senior


Male Number of posts : 396
Age : 29
Location : Johore
Hobby : .: YM :.
MySpace / Friendster : Www.MintaLagu.Tk
Registration date : 09/12/2008

PostSubject: Re: Org yang apabila kita senyum kat dia, dia x balas balik senyuman kita..   Sat Dec 27, 2008 3:45 pm

Senyum Tu 1 Sedekah..


:sengih:
Back to top Go down
http://Www.MintaLagu.Tk
ijatsyengal
DaK Kecik
DaK Kecik


Male Number of posts : 69
Age : 23
Location : syelangor,anting2 jaya
Hobby : nyelam kt cf...
MySpace / Friendster : www.myspace.com/dreadfuldirge
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Org yang apabila kita senyum kat dia, dia x balas balik senyuman kita..   Sat Dec 27, 2008 4:39 pm

mr_stylo wrote:

aku buka topik nie bukan apa..
Kekadang aku geram orang yg macam tu..
aku rasa korang pun mesti geram juga kan..
Korang rasa patut x orang mcm nie kita x yah kawan terus dengan mereka atau kita bg peluang untuk mereka?
Korang comments2 lah k..
wassalam....

[b]
adeh...
xyahla selalu senyom kt org yg kte x knal...
nanti dierg ingt kte gatal...
sape nak laki gatal oi??


_________________
kesyengalan tanpa batasan...ahakz
Back to top Go down
FiSaU
Otai-Senior
Otai-Senior


Male Number of posts : 403
Age : 24
Location : EartH-BuMi-MalaySia-Melaka
Hobby : SURF INTERNET
MySpace / Friendster : www.myspace.com/fisau
Registration date : 09/12/2008

PostSubject: Re: Org yang apabila kita senyum kat dia, dia x balas balik senyuman kita..   Sat Dec 27, 2008 9:21 pm

AHAKZ...

BUKAN SENYUMAN ITU SUATU SEDEKAH KEW....

KALO KITE SENYUM OWNG TUU X BALAS....

BUAT DONNO JEK LAR...

AHAKZ SENANG CITE...

XKAN NAK G BLASAH & KATE ' NAPE KO X BALAS SENYUMAN AKU'

AHAKZ....

:golek: :golek:

_________________
.::ADA [F] ADA SEGALA NYA::.
.::Kite Sentiasa Mempunyai Pilihan::.
.::Buka Minda,Buka Hati,Kenali Diri Sendiri::.
Back to top Go down
http://frenzyfm.my
harukichi_hayashida94
Brutal
Brutal


Female Number of posts : 620
Age : 22
Location : bawah langit/patin city
Hobby : carik gado,cuci mate,makan milo..
MySpace / Friendster : www.myspace.com/quaint_daffodil
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Org yang apabila kita senyum kat dia, dia x balas balik senyuman kita..   Sat Dec 27, 2008 9:53 pm

aku rse kan..
org ni xnk senyum sbb die xnk tunjuk gigi die kowt..
mne r taw kalo2 gigi die ade samtink problem ke...
wakaka..
Back to top Go down
NaD
Menyengat
Menyengat


Female Number of posts : 523
Age : 20
Location : KeY-El
Hobby : Bace novel n more
MySpace / Friendster : nurul_ira96@yahoo.com
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Org yang apabila kita senyum kat dia, dia x balas balik senyuman kita..   Sun Dec 28, 2008 12:40 am

harukichi_hayashida94 wrote:
aku rse kan..
org ni xnk senyum sbb die xnk tunjuk gigi die kowt..
mne r taw kalo2 gigi die ade samtink problem ke...
wakaka..

senyum x semestinyer kne tunjuk gigi r!
Back to top Go down
http://persahabatanberkekalan.blogspot.com
iv
Remaja
Remaja


Male Number of posts : 202
Age : 24
Location : penang
Hobby : chating
MySpace / Friendster : frince_92@yahoo.com
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Org yang apabila kita senyum kat dia, dia x balas balik senyuman kita..   Sun Dec 28, 2008 12:44 am

:tbako:

wei...nabi pown senyum nampak 2 gigi...ahak
Back to top Go down
harukichi_hayashida94
Brutal
Brutal


Female Number of posts : 620
Age : 22
Location : bawah langit/patin city
Hobby : carik gado,cuci mate,makan milo..
MySpace / Friendster : www.myspace.com/quaint_daffodil
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Org yang apabila kita senyum kat dia, dia x balas balik senyuman kita..   Sun Dec 28, 2008 1:22 am

nadhirah wrote:
harukichi_hayashida94 wrote:
aku rse kan..
org ni xnk senyum sbb die xnk tunjuk gigi die kowt..
mne r taw kalo2 gigi die ade samtink problem ke...
wakaka..

senyum x semestinyer kne tunjuk gigi r!





wakaka..
salah ke??
hurmmm..
org tuh ade bisul lam mulut kot...huhu..
Back to top Go down
NaD
Menyengat
Menyengat


Female Number of posts : 523
Age : 20
Location : KeY-El
Hobby : Bace novel n more
MySpace / Friendster : nurul_ira96@yahoo.com
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Org yang apabila kita senyum kat dia, dia x balas balik senyuman kita..   Sun Dec 28, 2008 2:25 am

harukichi_hayashida94 wrote:
nadhirah wrote:
harukichi_hayashida94 wrote:
aku rse kan..
org ni xnk senyum sbb die xnk tunjuk gigi die kowt..
mne r taw kalo2 gigi die ade samtink problem ke...
wakaka..

senyum x semestinyer kne tunjuk gigi r!





wakaka..
salah ke??
hurmmm..
org tuh ade bisul lam mulut kot...huhu..

xde slhnyer :bengang:
Back to top Go down
http://persahabatanberkekalan.blogspot.com
aiE-man
Brutal
Brutal


Male Number of posts : 952
Age : 21
Location : sepang, selangor, malaysia
Hobby : guitar,drum,graffiti,sk8,ngurat awek,cuci moto,bermanja ngan awek
MySpace / Friendster : aiman_the_sasuke@yahoo.com
Registration date : 24/12/2008

PostSubject: Re: Org yang apabila kita senyum kat dia, dia x balas balik senyuman kita..   Sun Dec 28, 2008 4:09 am

nadhirah wrote:
aimanfarhan wrote:
mr_stylo wrote:
[b]
aku buka topik nie bukan apa..
Kekadang aku geram orang yg macam tu..
aku rasa korang pun mesti geram juga kan..
Korang rasa patut x orang mcm nie kita x yah kawan terus dengan mereka atau kita bg peluang untuk mereka?
Korang comments2 lah k..
wassalam....

klu pompuan kite patut kawen..
eh silap..
kawan..(bg pompuan yg cute..yg x cute leh jln)
hahahaha..
laki lgsung jgn kwn...

haizzz...
ko ni memilih r...

n 4 mr_stylo,, kenkdg depa x nmpk...
mesti larh x bls...

tapi jgn r memilih sgt,,

senyum itu kan sedekah

bg kt pompuan laen sedekah..
bg kt ko..
bkan..
2 ste perugian hahahaha....

_________________
.:mencintaimu sebahagian hidupku:.
.:aiman_the_sasuke@yahoo.com:.
.:aimanfarhan@live.com.my:.
Back to top Go down
http://www.Frenzyspace.org
aiE-man
Brutal
Brutal


Male Number of posts : 952
Age : 21
Location : sepang, selangor, malaysia
Hobby : guitar,drum,graffiti,sk8,ngurat awek,cuci moto,bermanja ngan awek
MySpace / Friendster : aiman_the_sasuke@yahoo.com
Registration date : 24/12/2008

PostSubject: Re: Org yang apabila kita senyum kat dia, dia x balas balik senyuman kita..   Sun Dec 28, 2008 4:10 am

DaKMuO wrote:
Senyum Tu 1 Sedekah..


:sengih:

eleh kire senyum laa 2..
hahahahaha..
aku nk senyum gak Very Happy

_________________
.:mencintaimu sebahagian hidupku:.
.:aiman_the_sasuke@yahoo.com:.
.:aimanfarhan@live.com.my:.
Back to top Go down
http://www.Frenzyspace.org
aiE-man
Brutal
Brutal


Male Number of posts : 952
Age : 21
Location : sepang, selangor, malaysia
Hobby : guitar,drum,graffiti,sk8,ngurat awek,cuci moto,bermanja ngan awek
MySpace / Friendster : aiman_the_sasuke@yahoo.com
Registration date : 24/12/2008

PostSubject: Re: Org yang apabila kita senyum kat dia, dia x balas balik senyuman kita..   Sun Dec 28, 2008 4:11 am

nadhirah wrote:
harukichi_hayashida94 wrote:
nadhirah wrote:
harukichi_hayashida94 wrote:
aku rse kan..
org ni xnk senyum sbb die xnk tunjuk gigi die kowt..
mne r taw kalo2 gigi die ade samtink problem ke...
wakaka..

senyum x semestinyer kne tunjuk gigi r!





wakaka..
salah ke??
hurmmm..
org tuh ade bisul lam mulut kot...huhu..

xde slhnyer :bengang:

hahahaslh sgt..
gigi die mungkin x gosok..
hahahaha....

_________________
.:mencintaimu sebahagian hidupku:.
.:aiman_the_sasuke@yahoo.com:.
.:aimanfarhan@live.com.my:.
Back to top Go down
http://www.Frenzyspace.org
Guest
Guest



PostSubject: Re: Org yang apabila kita senyum kat dia, dia x balas balik senyuman kita..   Sun Dec 28, 2008 3:56 pm

mr_stylo wrote:
[b]
aku buka topik nie bukan apa..
Kekadang aku geram orang yg macam tu..
aku rasa korang pun mesti geram juga kan..
Korang rasa patut x orang mcm nie kita x yah kawan terus dengan mereka atau kita bg peluang untuk mereka?
Korang comments2 lah k..
wassalam....

KADANG2 ORG YG X SENYUM KAT KITE LEK TUH NMPK CM SOMBONG JERK KAN..TAPI SBNRNYER DOWG NIEH BKN X MO SENYUM....SATU DOWG NIEH X KNL...DUA DOWG NIEH SEGAN....TIGA DOWG NI SENYUM TAPI DLM ATY JERK.....EMPAT DR KECHIK DOGR NIEH X RETI SENYUM KOT...
Back to top Go down
~ayumi~
Adik-Adik
Adik-Adik


Female Number of posts : 126
Age : 23
Location : jepun
Hobby : urmm..layan lagu bezz~~ahakzz~~
MySpace / Friendster : sharmi_youme@yahoo.com.my
Registration date : 27/12/2008

PostSubject: Re: Org yang apabila kita senyum kat dia, dia x balas balik senyuman kita..   Thu Jan 01, 2009 10:32 pm

ahakzz~~

yumi sokong r apple!~

tp kalo kita snyum org tu ta balas~~

rasa mcm kita lak yg terhegeh2 snyum kat dia~~

muahahahaha~~ lol!
Back to top Go down
Emyrukenza Kaneshiro
Otai
Otai


Male Number of posts : 212
Age : 26
Location : Kuala Lumpur
Hobby : Surfing New World
MySpace / Friendster : www.myspace.com/zeroxpert
Registration date : 30/12/2008

PostSubject: erm..   Thu Jan 01, 2009 10:48 pm

tuh orang xde budi bahasa... BUDI BAHASA BUDAYA KITA AR...
Back to top Go down
http://www.myspace.com/zeroxpert
Emyrukenza Kaneshiro
Otai
Otai


Male Number of posts : 212
Age : 26
Location : Kuala Lumpur
Hobby : Surfing New World
MySpace / Friendster : www.myspace.com/zeroxpert
Registration date : 30/12/2008

PostSubject: erm...   Thu Jan 01, 2009 10:50 pm

tuh orang xde budi bahasa... BUDI BAHASA BUDAYA KITA AR...
Back to top Go down
http://www.myspace.com/zeroxpert
NaD
Menyengat
Menyengat


Female Number of posts : 523
Age : 20
Location : KeY-El
Hobby : Bace novel n more
MySpace / Friendster : nurul_ira96@yahoo.com
Registration date : 13/12/2008

PostSubject: Re: Org yang apabila kita senyum kat dia, dia x balas balik senyuman kita..   Fri Jan 02, 2009 1:56 am

Emyrukenza Kaneshiro wrote:
tuh orang xde budi bahasa... BUDI BAHASA BUDAYA KITA AR...

jgn r spam!!!!
Back to top Go down
http://persahabatanberkekalan.blogspot.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Org yang apabila kita senyum kat dia, dia x balas balik senyuman kita..   Today at 3:37 pm

Back to top Go down
 
Org yang apabila kita senyum kat dia, dia x balas balik senyuman kita..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FrenzyFM Forum (Original: Dak-YM) :: Diskusi Hangat :: Lepas Geram-
Jump to: