PortalHomeFAQRegisterLog in
FrenzyFM
MINTA LAGU

Top posters
aiE-man
 
m!!s.bluRrr!!
 
ina eypoh92
 
Darkz_Emo
 
fatenbudaklolipop
 
harukichi_hayashida94
 
NaD
 
♥MiSZ iQQaH♥
 
FiSaU
 
DaKMuO
 
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 31 on Mon Dec 15, 2008 10:03 pm

Share | 
 

 Negro Yang Haus

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
aiE-man
Brutal
Brutal


Male Number of posts : 952
Age : 21
Location : sepang, selangor, malaysia
Hobby : guitar,drum,graffiti,sk8,ngurat awek,cuci moto,bermanja ngan awek
MySpace / Friendster : aiman_the_sasuke@yahoo.com
Registration date : 24/12/2008

PostSubject: Negro Yang Haus   Wed Dec 24, 2008 11:30 pm

Cerita Lawak : Negro Yang Haus

Al kisah, Seorang negro di Afrika sana sedang kehausan nak mati akibat tak de air kat padang pasir. Sedang die mencari air, terjumpe la die dengan jin padang pasir.
Jin tu cakap...

"Aku akan tunaikan tiga permintaan kau, oleh sebab kau dah nak KO, aku akan tunaikannye pada kehidupan lain engkau"

Negro tu pun cakap..."Pertama, aku nak jadi putih. Kedua, aku nak sentiasa kene air supaya sejuk dan tak dahaga. Ketiga, aku nak tengok punggung wanita tanpa mereka sedar"

Negro tu pun mati dengan tenang nye. Pada kehidupan lain, Negro tu jadi........ .......

....mangkuk tandas wanita...

_________________
.:mencintaimu sebahagian hidupku:.
.:aiman_the_sasuke@yahoo.com:.
.:aimanfarhan@live.com.my:.
Back to top Go down
http://www.Frenzyspace.org
 
Negro Yang Haus
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FrenzyFM Forum (Original: Dak-YM) :: Sekapur Sirih :: Lawak Jenaka & Humor-
Jump to: